21 Eylül 2011 Çarşamba

PKK'lılara radyo televizyon kurma izni verdik

Oslo'daki Hükümet-PKK toplantısında Tayyip Erdoğan'ın Özel Temsilcisi Hakan Fidan övünerek anlatıyor:
(özetliyorum):
 
Yerel radyo ve televizyon kurmak isteyenler Başbakanlığa başvuruyor.
Güneydoğu'da bir ilden başvuru geldi. 4 kişi imzalamış.
Araştırdık gördük ki hepsi PKK üyesi veya sempatizanı.
Valiyi aradık. "Böyle bir talep var, ama hepsi örgüt üyesi, ne yapalım" diye sorduk
Vali dedi ki: "Efendim, zaten örgüt üyesi olmayan yok ki, verin gitsin"
Biz de tamam dedik, radyo-tv kurma iznini PKK'lı teröristlere verdik gitti.
 
Gördünüz mü, "PKK'lılara düşmanlık ve şey" yapmayan çok değerli Vali ve Emniyet Müdürlerimiz nasıl çalışıyor?
 
Olayı bir de Hakan Fidan'ın nefis (!) Türkçesinden okuyalım:
 
Hakan Fidan:
"yerel televizyon ve radyo kurmak isterse müracaatını yapıyor başbakanlığa. Başbakanlık rtüke rtükde başbakanlığa gönderiyor yönetmelikte böyle bir şey var. Başbakanlıkta ilgili kurumlardan verileri topluyor görüş oluşturuyor. İşte benim başkanlığımda bir komisyon toplanıyor atıyor imzayı gönderiyor. Şimdi bir il güneydoğuda oradan bir şey geldi dört tane isim var. Dört ismin dördünede örgüt mensubudur sempatizanıdır diye görüş var. Haklarında valiyi aradık dedikki eskiden benle beraber çalışıyordu. Dedim hayırdır ya dedim ben sana bir şey soracam şimdi nedir böyle böyle bir talep var. Dedi efendim zaten olmayan yok ki dedi verin gitsin dedi. Şimdi tamam dedik öyle verdik gitti."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder