22 Aralık 2011 Perşembe

Mevcut partilerle değil, Atatürk’le yarışalım .

Bugün Silivri Nöbeti’nin 100.günü.
9 Eylül’den bugüne kar, yağmur, soğuk demeden nöbet tutanların bilincini ve duygularını yansıtan Aydın Kuyucak Azizabat Köyü'nden Abdülkadir Çolak’ın mektubunu sunuyorum.
Mektubun tarihi 14 Aralık 2011.
 
 
Aydın Kuyucak İlçesi Azizabat Köyü'nden Abdülkadir Çolak'ın Doğu Perinçek'e mektubu:

Okul kurduk
+++++++++++

Selamünaleyküm Doğu Perinçek ağabey
Doğruluktan ayrılmayan, yalanlara tahammül etmeyen, eğilmeyen, bükülmeyen, korkmayan Genel Başkanım.
 
Senin yattığın cezaevi diye kandırdıkları esir kampının karşısına
                    siz vatanseverler için,  bizler vatanseverler de
                            9 Eylül’de burada bir okul temeli attık.  

Çadır kurduk. Sizler de sevinç duyuyorsunuz.
     Her vatandaşımız buradan diplomasını alarak evine dönüyor.
                                        Ben de inşallah diplomamı alıp dönüyorum.
 
Babam Çanakkale Savaşı’nda kolunu vermiş
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Doğu Ağabey benim babam Balkan savaşlarına katılmış, Çanakkale Savaşı’nda kolu kopmuş.
Yağmur yağarcasına gelen mermilerden vatanını savunmuş kahramanın oğluyum.
Vatan kıymetini bilirim. Babam uçak gördüğünde ağlardı, bizim de uçağımız var diye.
 
20 kilo zeytinyağı bir kucak pırasa
+++++++++++++++++++++++++++++

Doğu Abi ben zengin değilim, gönlüm zengin.
Helali hoş olsun Ekim’in 3’ünde Aydın’dan gelenlerle
        4 şişe yani 10 kilo zeytinyağı, 2 kilo nar ekşisi, 5 kilo incir karşılığı
                                                 senden moral kelam mektubu geldi ve coştum.
 
9 Aralık’ta kendim 20 kilo zeytinyağı, 20 kilo zeytin, bir kucak pırasa, 7 kilo kereviz, 2 kilo incir getirdim.
Yiyenlerin sağlığına yarasın, helal olsun. Gelen yiyecekler çok güzel paylaşılıyor.
 
Atatürk’le yarışalım
+++++++++++++++++

“Boşuna gidiyorsun” diyenlere mektubunu gösterince inanamıyorlar. Dikkatli bakıyorlar ve şaşırıyorlar.
 
İşçi Partimizin Başkanının mektupları
                                   ev ve tarla tapusu gibi 
                       birbirimize bağlı olduğumuzun senedidir. 
Herkes görüyor.
Ağabey Allah bizimle olsun. Az verip üzdürmesin, çok verip azdırmasın. İnşallah biz üstün olacağız.

Başkanım mevcut partilerle değil Atatürk’le yarışalım
        ve ondan fazla akıl üretirsek, hayata geçirirsek, başarırız.
 
******
Doğu Perinçek'in 18 Aralık günlü Aydınlık köşe yazısıdır
******


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder