2 Haziran 2012 Cumartesi

Öcalan'ı sorgulayan komutandan Ülkücü gençlere çağrı


                                                            Aydınlık, 1 Haziran 2012
 
 
Albay Hasan Atilla Uğur, Silivri Esir Kampı'ndan ülkücü gençlere mektup yazdı.:
 
"Cumhuriyet'in bekası için TGB ve Ülkücü Gençlik omuz omuza olmalı"
"Ülkücü gençler TGB ile konuşmalı, kaynaşmalı"
 
"Türkiye Gençlik Birliği'nin pırıl pırıl gençlerini hem medyadan, hem de Silivri Duruşma Salonu'nda uzaktan da olsa konuşarak tanıdım.
Tek hedeflerinin Atatürk'ün yolu, bağımsız ve güçlü bir Türkiye olduğunu büyük bir memnuniyetle gördüm."
 
"Ben bütün içtenliğimle inanıyorum ki; bugünkü tehditlerin ve tehlikenin bertaraf edilmesinde, Ülkücü Gençlik olarak, bu mücadeleyi veren gençlik ile omuz omuza ve ön saflarda olacaksınız."
 
Bu durum bir ideoloji veya particilik meselesi olmayıp, onun çok üzerindedir.
Çünkü Türk Milleti ölüm döşeğindedir.
O'nu bu durumdan kurtaracak olan, Türk gençleridir. Yani sizlersiniz"
 
"Bulunduğunuz yerlerdeki TGB üyesi kardeşlerinizle tanışınız, onlarla memleket meselelerini konuşunuz, kaynaşınız."

                                                               2 Haziran 2012
 
"Ben, bölücü örgüt başı Öcalan'ı İmralı'da sorgulamış, meslek hayatını terörle mücadelede geçirmiş bir Türk subayıyım.
Atatürk'ün yolundan yürümeye yemin etmiş bir ağabeyinizim.
 
TSK "terör örgütü" gibi gösterilmeye çalışılmış, kahraman polis teşkilatımızın içine sızılmıştır.
Evlatlarımızı katleden terör örgütü mensupları ile pazarlığa oturulmuş, tavizler verilmiştir.
Irak'ın kuzeyindeki kukla devletin sözde liderine kral muamelesi yapılmış, ABD'nin bölgedeki karakolu gibi hareket edilmiştir.
 
Sevgili gençler,
Merhum Alparslan Türkeş Ankara Bahçelievler'deki çalışma odasında bize nasihatte bulunduğunda "Çocuklar, Cumhuriyetimiz için en büyük tehlike milletin ayrılık tohumları ile yıkanmasıdır" demiştir.
Mekanı cennet olsun, sesi hala kulaklarımdadır.
 
Profesör Özcan Yeniçeri'nin Ulusal Kanal'da açıkladığı gibi, ben, 19 Mayıs günü İstiklal'den Dolmabahçe'ye yürüyen yüzbinlerin içinde ülkücü gençlerimizin de bulunduğuna inanıyor ve biliyorum.
 
Hainlere, bölücülere ve millet düşmanlarına karşı daima uyanık olunuz.
Yüce Allah yanımızdadır."













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder