25 Ocak 2013 Cuma

Akyürek sigaramı yaktı. "Sen bizim Yeşil'imiz olacaksın"


Ergenekon ve Balyoz tertiplerini düzenleyen örgütün merkezindeki isim Orhan Aykut, anlatmaya devam ediyor:

Aydınlık, 20 Ocak 2013

"Eski AKP Milletvekili İhsan Arslan'ın ekibinin içindeki üst düzey Emniyetçi, Eski İstihbarat Daire Başkanı Ramazan Akyürek.
Akyürek, Emniyet'teki Fethullahçı yapılanmanın en önemli isimlerinden biri.
Akyürek'le Trabzon'dan Ankara'ya geldiği zaman tanıştık. İhsan Arslan: "Bu, Orhan Aykut. Bizimle hareket edecek artık. Her konuda güvenmeni rica ediyorum." diye tanıştırdı.
Akyürek bana özel bir kimlik verdi. İstediğim yere girip çıkıyordum. Kimlik adıma düzenlenmişti, sahte değildi. "Görevi" bölümünde  "terör uzmanı" yazıyordu. Akyürek bana Keleş (Kalaşnikov) de verdi.
2 fotoğraf istedi verdim. O kimliği düzenledi. Üzerinde "Her türlü silahı taşıyabilir, arama yapılamaz" yazıyordu. Polisevi'nde, Orduevi'nde kalıyordum. Gel keyfim gel...
O kimliği 3-4 sene taşıdım. Arabamda TBMM giriş kartı ile o kimlik de vardı.
 
Akyürek'in Ankara'daki İstihbarat Daire Başkanlığı'ndaki çalışma odasında koltuğuna oturdum. Sigaramı yaktı.
İhsan Arslan'ın ekibinde bin kişi çalışıyor. Ramazan Akyürek işin başı. İstihbarat Şube Müdürü Ali Fuat Yılmazer de yapının başındaki isimlerden.
 
Akyürek'in "Bunları tutuklamamız lazım" diye bana verdiği listede Doğu Perinçek, Tuncay Özkan, Veli Küçük var. Eski Edirne Emniyet Müdürü hanefi Avcı sık sık İhsan Arslan'la görüşüyordu. Hanefi Avcı bu işleri biliyor.
 
İhsan Arslan bana "Sen bizim Yeşil'imiz olacaksın" teklifini yaptı. Ben AKP'nin tetikçisi olmadım. Reddettim. Telefon tapelerinde var.
 
Kanal-Türk baskınının ve Tuncay Özkan'a suikast girişiminin perde arkasında İhsan Arslan ekibi var.
İhsan Arslan, Tuncay Özkan'ın susturulması için beni kullandı. Diyarbakır Eski Milletvekili Aziz Akgül, Eski Milletvekili Haşim Haşimi, Şırnak Milletvekili Hasip Kaplan, Tuncay Özkan. Bunların vurulması için talimat verdi.
Tuncay Özkan'ın vurulması talimatı verip Dubai'ye gitti. Ben yokum hesabı. Ramazan Akyürek'in görevlendirdiği 6 polis benim emrimdeydi. O polisleri teşhis ederim. Televizyon basılıp kurşunlandı. Tarama işini Nesip diye bir polis yaptı. Nesip beni aradı, dedi ki: "Ağabey biz kurşunladık" "Tamam" dedim. Ben de İhsan Arslan'ı aradım "Ağabey, kurşunlanmış". "Tamam" dedi. Ben o zaman İstanbul Aksaray'dayım, İhsan Arslan Dubai'de. Telefon görüşmelerimiz tapelerde var.
 
Tuncay Özkan, İhsan Arslan'ın Azerbaycan'daki fabrikası ile ilgili haber yapacaktı. İhsan Arslan bu haberin yapılmaması için 10 milyon dolar teklif etti. Tuncay Özkan "200 milyon da teklif etseniz ben yayınlarım bunu" dedi. Gayrıresmi olarak bu fabrikalarda PKK'lılarla işbirliği ile ilgili bir durum vardı. Haber buydu.
 
Ramazan Akyürek ile olan 90 telefon görüşmemin tapeleri imha ediliyor."
 
İhsan Arslan - Orhan Aykut ilişkisi:
Tayyip Erdoğan Özel Örgütü
++++++++++++++++++++++++++++
 
Doğu Perinçek, 23 Ocak 2013 günlü Aydınlık köşe yazısında ilişkiyi yerli yerine oturttu: "Tayyip Erdoğan Özel Örgütü"
Gazeteci Yavuz Donat'ın 11 Temmuz 2003 günlü Sabah gazetesi manşetinden ilan ettiği adıyla "Erdoğan'ın Özel Timi"

Sabah, 11 Temmuz 2003

 Yavuz Donat, Erdoğan Özel Timi'ni Sabah gazetesi manşetinden şöyle anlatıyordu:
-- Çalışmalar gizli
-- Doğrudan Başbakan'a bağlı
-- Bütün iç güvenlik birimleri bu organizasyonun içinde
-- Meclis'e 500 metre mesafede
 
İşte size yasadışı örgüt.
NATO ülkelerindeki Gladyo tanımına dört dörtlük oturuyor.
 
Susurluk'ta kamyonun çarpması ile Çiller Özel Örgütü ortaya çıkmıştı. Yavuz Donat, Yavuz Demirağ, Emin Çölaşan ve Orhan Aykut'un verdikleri bilgilerle de Tayyip Erdoğan Özel Örgütü ortaya çıkıyor.
Bu gizli örgüt, "Yolsuzlukla mücadele" maskesi altında gizli çalışmalar yürütüyor.
Ergenekon, Balyoz, Amirallere Suikast vesaire tertiplerini kim hazırladı dersiniz?
 
AKP Milletvekili İhsan Arslan'a bağlı olarak çalışan bin kişi.
Sadettin Bilgiç'e götürdüğü hediye paketine 4 dinamit lokumu koyma ihtisası olan AKP Milletvekili İhsan Arslan, Tayyip Erdoğan Gizli Örgütü'nün neresinde?

İhsan Arslan gibi tarikatçı kimliğini saklamayan bir gencin cemaatler aleminde itibarlı bir yeri olan Adalet Partisi içindeki en muhafazakar gurubun liderinin evine dinamit yerleştirmesi ideoloji ve inançla açıklanamaz. 
Bu eylem, Gladyo bağlantısına işaret ediyor.
Gladyo bağlantısı ömür boyudur. Gladyodan istifa olmaz. İşledikleri her suç, onları biraz daha köleleştirir.
 
İhsan Arslan ile Orhan Aykut arasındaki ilişki ispatlıdır.
Orhan Aykut mahkeme kararı ile dinlendiği zaman, İhsan Arslan ile çok sayıda telefon görüşmesi yapıyor. O konuşmalar tutanağa kaydedilmiştir, hukuken kanıt değeri olan bir tutanağa. İnkarı mümkün değildir.
İhsan Arslan, telefonda Orhan Aykut'a "Sen bizim Yeşil'imiz ol." diyor. İlişkinin özünü bu cümle yansıtıyor ve Aydınlık bu cümleyi manşete taşıdı.
İhsan Arslan'ın "Biz" dediği örgüt hangisidir?
Bu örgüt, niçin bir Yeşil, yani bir tetikçi istihdam etmek istiyor?
 
İhsan Arslan kimdir?
AKP Diyarbakır Eski Milletvekili
Tayyip Erdoğan'ın en yakınlarından Mücahit Arslan'ın babası.
 
Bunca tertip tezgahlandı, bu bir gerçek; ve artık bütün karanlık boyutlarıyla ortada.
Bu karanlık marifetleri cinler ve şeytanlar yapmadı.
CHP ve MHP, AKP iktidarının karanlık faaliyetinin ve gizli örgütünün üzerine gitmiyorlar.
Tayyip Erdoğan ile düzeysiz atışmalar muhalefet yapmak değildir.
Muhalefet yapmak, bugün bu örgütün üzerine gitmektir.
Ancak, Gladyo'nun özünde bir ABD örgütlenmesi olması, CHP ve MHP yönetici kliklerinin elini kolunu bağlamaktadır.
Tayyip Erdoğan Özel Örgütü'ne karşı mücadele, Amerika'ya karşı mücadele demektir ve aslan muhalefet (!) partilerinin buna hiç niyeti yoktur.

arşiv:
********
AKP Milletvekili İhsan Arslan: "PKK zulme karşı mücadele ediyor"
********
"Silahları gömün" talimatını AKP Milletvekili Arslan verdi




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder