5 Eylül 2013 Perşembe

Oramiral Güner: Yandaş muhalefet bize sahip çıkmadı

Gamze Çınlar'ın haberi:

Deniz Kuvvetleri Komutanı olmasına kesin gözüyle bakılırken Donanma Komutanlığı görevinden istifa eden Oramiral Nusret Güner, izlemeye geldiği Poyrazköy Davası'nın duruşma arasında Aydınlık'a konuştu:

"Maalesef meclisteki muhalefetimiz yandaş muhalefettir. Askerini korumamaktadır. Bunlar baştaki birkaç kişiyi koruyor gözükmektedir. Bu Türk milleti için çok tehlikelidir. Bu durum Türkiye’nin geleceğini 50 yıl etkileyecektir."


"Herkes ‘askeri darbeye karşıyım’ derken, askere karşı tavır almaktadır. "


"Beni esas üzen milletimizin sessiz kalmasıdır. ‘Yandaş basın’ deniyor, ben burada bir de ‘yandaş ana muhalefet’ ifadesini kullanıyorum. Bizi ne bağlı olduğumuz komutanlar ve amirler ne de muhalefet kesimi korumaktadır. Herkes ‘askeri darbeye karşıyım’ derken, askere karşı tavır almaktadır.Ana muhalefet ‘bugüne kadar asker yanlısı göründük’ endişesiyle imaj peşinde."

"Ana muhalefet partisi liderinin gidip eski Genel Kurmay Başkanı Sayın İlker Başbuğ’u ziyaret etmesi bana göre bir anlam ifade etmemektedir. Öyle göstermelik ziyarete gitmek olmaz. Türkiye Cumhuriyeti’nin Genelkurmay Başkanı içerdedir. Böyle bir şey kabullenilemez. Ben buna vefasızlık, inançsızlık diyorum."

Aydınlık, 4 Eylül 2013

"Askerlerin, generallerin yüzde 15’i tutuklu diyoruz, ancak Deniz Kuvvetleri’nde bu oran amirallerde yüzde 60-70’e, kurmay albaylarda yüzde 80’e ulaşmıştır. TSK, Deniz Kuvvetleri üzerinden etkisiz hale getirilmeye çalışılmaktadır."

‘Deniz Kuvvetleri 30 yıl kendine gelemez’
"En çok üzüldüğüm nokta, üç tane ağaç için gerçekten çok güzel bir başarı gösteren milletimiz, buradaki fidanlara sesini çıkartmamaktadır. Deniz Kuvvetlerimiz 25-30 yıl kendine gelemeyecek şekilde yıpranmıştır."

"41 yıl eşimi, çocuğumu, sağlığımı, her şeyimi bir kenara attım ve karşılaştığım tablo ortada. Benim kızım 14 yaşındayken ismini iddianameye yazmışlar. Kızım şimdi 16 yaşında. Hadi bunu ahlaksız bir adam yazmış diyelim, ya sen devletin savcısı olarak bunu nasıl iddianameye koyabiliyorsun? Bin defa söylüyorum, yargıya inancım sıfır."

***********
Haberin tamamı için bakınız:
***********

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder