4 Şubat 2014 Salı

Oramiral Güner: Oyum Levent Kırca'ya

Orduya kurulan kumpasa tepki göstererek  29 Ocak 2013 günü Donanma Komutanlığı görevinden istifa eden Oramiral Nusret Güner, oyunu twitter üzerinden açıkladı:


"Oyum İşçi Partisi İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Levent Kırca'ya."

"Levent Kırca’nın dürüstlüğünden şüphem yok, ama diğerlerinin dürüstlüğünden şüphem var! Hatta, bazılarının abdestlerinden şüphe duyuyorum.”

“Hayatımda hiç sahtekarlık yapmadım, ufak/pembe bile olsa hiç yalan söylemedim. Benim oyum 1 adet olsa da, beni yansıtacak onurlu bir oy olacak”

Güner, CHP İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Sarıgül'ün Fethullah Cemaati ile ilişkisini şöyle eleştirdi:
"Benim için Sarı, Kırmızı Gül farketmez; X Mafya'ya göz kırpan, benim 1000 oyumun 1'ini bile alamaz"

Böylece Cemaat bir isim sahibi daha oldu: X Mafya.

Levent Kırca anlatıyor:


"Partili yöneticilerimiz, köşe yazarlarımız, Sayın Doğu Perinçek; Kılıçdaroğlu'na defalarca, ''Gel etme, eyleme.. Cemaat'le işbirliği yapıp Türkiye'nin sonunu getirme'' dediler. Hatta Kemal Bey'den randevu alıp karşısına dikildiler. ''Gel güç birliği yapalım, Arslanlı yolda birlikte yürüyelim ve Cumhuriyete sahip çıkalım'' dediler. 
Ama nafile...
Kemal Bey'in bir kulağından girdi, öbüründen çıktı. 
Suç bizden gitti yani.
Dostlar, artık İşçi Partisi'nin oyu, İşçi Partisi'nin..."

"Levent Kırca'nın arkasında İP gibi çok büyük bir parti,hayatının büyük kısmını hapishanede geçirmiş bir Genel Başkanı var. Bireylemi, başvurusu ile Türkiye'yi Ermeni soykırımı iddiası gibi çok önemli bir davadan kurtarmış bir Başkanın yardımcılarıyız."

**********
arşiv:
Oramiral Güner: Yandaş muhalefet bize sahip çıkmadı   5 Eylül 2013
Sessiz kalan düşmandır    12 Ekim 2013
**********

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder