28 Haziran 2014 Cumartesi

Cumhuriyet kuvvetlerinin adayı Tayyip Erdoğan'ı tepeleyecek

Doğu Perinçek:
"Cumhuriyet kuvvetleri adaysız kalmak durumundan kurtuldular.
Emine Ülker Tarhan'ın Cumhurbaşkanlığı, bir devrimle kurulan Cumhuriyetimize çok yakışıyor.
Böylece Tayyip Erdoğan birinci turda kazanma şansını kaybetti. İkinci turda Cumhuriyet kuvvetlerinin adayı Tayyip Erdoğanla baş başa kalacak ve onu tepeleyecek."
Bir dakikalık video kaydı:
***********

Balyoz mağduru Komutanlar: "Adayımız Emine Ülker Tarhan"
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
E. Deniz Kurmay Albay Ali Türkşen
E. Tümamiral Semih Çetin
E. Tümamiral Caner Bener
E. Tümamiral Soner Polat
1:35 dakikalık video kaydı:

***********
Üçüncü imza da geldi: Ümit Özgümüş
28 Haziran Cumartesi Saat 13:30'da Ulusal Kanal'da
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ulusal Kanal'daki "Türkiye'nin Seçimi" Programı'na telefonla bağlanan CHP Adana Milletvekili Ümit Özgümüş, Tarhan'ı desteklediğini açıkladı.
2:30 dakikalık video kaydı:
Ümit Özgümüş

***********
İkinci imza Dilek Akagün Yılmaz'dan
28 Haziran Cumartesi Saat 12:18'de Ulusal Kanal'da
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ulusal Kanal'da SONAR Başkanı Hakan Bayrakçı'nın sunduğu "Türkiye'nin Seçimi" Programı'na katılan CHP Milletvekili Dilek Akagün Yılmaz, ekran başında ikinci imzayı attı.
Böylece, Emine Ülker Tarhan'ın Cumhurbaşkanlığı adaylığı için ilk 2 imza Ulusal Kanal canlı yayınında atılmış oldu.
Dilek Akagün Yılmaz

 ***********
İlk imzayı Süheyl Batum attı
27 Haziran Cuma Ulusal Kanal'da
++++++++++++++++++++++++++++
Ulusal Kanal'da Mustafa Mutlu'nun sunduğu Kral Çıplak programına katılan CHP Milletvekili Prof. Dr. Süheyl Batum "Kendisi ile konuşmadım onayını almadım ama benim adayım Emine Ülker Tarhan" dedi.

Ulusal Kanal canlı yayınında hazırladığı dilekçeyi gösteren Prof. Dr. Süheyl Batum listeye ilk imzayı kendisi attı.

Süheyl Batum, hazırladığı dilekçeye, "10 Ağustos 2014 günü 1. turu yapılacak olan 12. Cumhurbaşkanlığı için önerdiğim aday Emine Ülker TARHAN olmalıdır" yazarak imzaladı.
5 dakikalık video kaydı için tıklayınız:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder