27 Haziran 2014 Cuma

Dilek Akagün Yılmaz: "Biz varız"

CHP Milletvekili Dilek Akagün Yılmaz, Ulusal Kanal ekranından açıkladı:

"Seçmenler "Biz sizi Erdoğan'la aynı nitelikte bir insanı başımıza getirin diye oy vermedik" diye isyan ediyorlar."

Türkiye'ye öngörülen Ilımlı İslam rolünü reddediyoruz. Böyle bir oyuna alet olmayacağız. Biz varız. İmza vermeyen Milletvekillerimiz zaten "Biz varız" diyor. Teslim olmayacağız. Türkiye Cumhuriyeti'nin direnen güçleriyiz. Arkamızda milyonlarca insan var"

"İhsanoğlu'nun adaylığı parti organlarımızın kararı değildir. Genel Başkanımızın almış olduğu karardır. Her Milletvekili ülkesinin, partisinin çıkarları, ülkesinin geleceği için özgür iradesini ortaya koymalıdır. Ben de bu çerçevede özgür irademi ortaya koydum. İhsanoğlu'na imza vermeyeceğimi açıkça belirttim."

"Pazar günü imzaların YSK'ya verileceğinden bahsediliyor. Ne kadar imza vermeyen var göreceğiz. Yeni bir aday çıkarabilir miyiz diye arkadaşlarla bir araya geleceğiz. Sayımız yeni bir aday çıkarmaya yeter mi yetmez mi şu anda net değil."

Aydınlık, 27 Haziran 2014

Sayın Yılmaz'ın başarılı olmasını diliyorum.
Mecliste en az 20 kahraman Milletvekili vardır. Yeterli sayıya ulaşacaklarını umuyorum.

Ancak, "Ne kadar imza vermeyen var" diye beklemek, kararsızları Tekmeledin teklifini imzalamaya yönlendirir diye korkuyorum. Örneğin Kamer Genç ve Muharrem İnce'yi kaybettik bile.

Altında birkaç imza olan bir kağıtla bu arkadaşların karşısına çıkılsa idi, acaba ikna olurlar mıydı? Şimdi Tekmeledin teklifinden imzalarını geri çekmeleri çok daha zor değil mi?

Acaba, Pazar gününü beklemeyip imza toplama işine bir an önce başlamak daha doğru olmaz mı?

***********
arşiv:
Atatürkçüler Meclis'i bastı, Atatürkçü Milletvekilleri bozguna uğradı 25 Haziran 2014
20 kahraman aranıyor. Var mısın yok musun. 23 Haziran 2014

***********

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder