30 Haziran 2014 Pazartesi

Selam bile vermeye kalkmayın, kalbinizi kırarım.


Mustafa Mutlu, bugünkü Aydınlık köşe yazısında bazı Milletvekillerini tehdit etti.
Yazının başlığı: "Benim vekillerim"i açıkça tehdidimdir!

Mutlu, Tekmeledin için imza vermiş olan bazı Milletvekillerinden imzalarını geri çekmelerini, Tekmeledin için imza vermemiş Milletvekillerinden ise Emine Ülker Tarhan için imza vermelerini istedi.

28 Milletvekilinin ismini sayan Mutlu, şöyle devam ediyor:

"Yukarıda isimleri geçen sevgili Milletvekillerim.
Size Emine Ülker Tarhan ve onun için imza veren 5 vekili ekleyince, sayınız 34'ü buluyor.
Niçin 130 küsur CHP'li vekil arasından sizi seçtim?
Çünkü onca insan arasından sadece size inandım, sizi samimi buldum, Atatürk'ten şaşmayacağınızı varsaydım.
O yüzden benim CHP'm 130 küsur kişi değil, 34 kişi.

Aranızdan bazıları benim için çok özel.

Örneğin Ali Özgündüz, çok sevdiğim eski arkadaşım. Hüküm giydiğim tek basın davasının Savcısı.
Oktay Ekşi, meslek büyüğüm, ustam.
Süleyman Çelebi, sendikal mücadele liderim.
Sinan Aygün, başına Ergenekon çorabı örülmeden önce onlarca kez televizyon ekranlarına çıkardığım gözü pek kardeşim.
Muharrem İnce, şahidim.
Mahmut Tanal, kavga arkadaşım.
Mehmet Haberal, hocam.
Mustafa Balbay, ana-baba ayrı öz kardeşim.




 "Sözüm Kılıçdaroğlu tarafından torbadan (!) çıkarılan bu "ILIMLI İSLAMCI" aday için imza atanlara:

Lütfen o imzalarınızı hemen geri çekiniz. Artık arslan gibi bir adayımız var: Emine Ülker Tarhan.
Ne yapın edin, hemen onun için hazırlanan dilekçeye imzanızı atınız! Safınızı doğru seçiniz!

Laiklik yanlısı partiye ve seçmene "ILIMLI İSLAMCI" bir adayı dayatan Genel Başkan'ın emirlerine uymayınız.
Madem "vekil"siniz, "asil"in sesini dinleyiniz.

Yoksa, selam bile vermeye kalkmayın. Beni tanırsınız.
Kalbinizi kırarım."


Tekmeledin'e oy vermeyen 16 vekil...


Mustafa Mutlu'nun çağrı yaptığı 28 vekil:
Antalya Milletvekili Gürkut Acar. İstanbul Milletvekili Sabahat Akkiraz. İzmir Milletvekili Erdal Aksünger. Ankara Milletvekili Sinan Aygün. İzmir Milletvekili Mustafa Balbay. Denizli Milletvekili İlhan Cihaner. İzmir Milletvekili Musa Çam. Muğla Milletvekili Tolga Çandar. İstanbul Milletvekili Süleyman Çelebi. İzmir Milletvekili Aytun Çıray. İstanbul Milletvekili Oktay Ekşi. İstanbul Milletvekili Aykut Erdoğdu. Tunceli Milletvekili Kamer Genç. Mersin Milletvekili İsa Gök. Zonguldak Milletvekili Mehmet Haberal. Balıkesir Milletvekili Namık Havutça. Yalova Milletvekili Muharrem İnce. Denizli Milletvekili Adnan Keskin. Zonguldak Milletvekili Ali İhsan Köktürk. İzmir Milletvekili Güldal Mumcu. Ankara Milletvekili Aylin Nazlıaka. İstanbul Milletvekili Umut Oran. İstanbul Milletvekili Kadir Gökmen Öğüt. İstanbul Milletvekili Melda Onur. Kahramanmaraş Milletvekili Durdu Özbolat. Manisa Milletvekili Özgür Özel. İstanbul Milletvekili Ali Özgündüz. İstanbul Milletvekili Mahmut Tanal.

Yazının tamamı:


***********

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder