11 Temmuz 2014 Cuma

Yasayı onaylayanlar vatana ihanet etmiştir


Şehit Aileleri Federasyonu Başkanı Hamit Köse, PKK Yasası'nı Ulusal Kanal'a anlattı:
1,5 dakikalık video kaydı için tıklayınız:


İşte şehit babasının yasaya onay veren AKP, HDP (PKK) ve CHP'li Milletvekillerini ihanet ile suçlayan sözleri:

"Bugün Meclis'te bunu onaylayanlar, el kaldıranlar ihanet içindeler.

Bir Milletvekilinin, bir vatansever kişinin buna evet diyeceğini ben tahmin etmiyorum.

PKK, Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) tarafından resmen tanınıp muhatap alınacak, uluslararası statü kazanmış olacak.
Terör örgütü lideri serbest bırakılacak.
PKK terör örgütü listesinden çıkıp ülkelerde temsilcilikler açacak konuma gelecek.
Resmen PKK Devletle masaya oturacak, "Ben seninle anlaşamıyorum, üçüncü bir ülke gelsin, aramızı bulsun" diyecek. Bu, kabul edilebilecek bir şey değildir.

Onlar asker öldürsün, kamu görevlisi öldürsün, onlara serbest. Ama asker ateş ederse "Vay sen barış sürecini bozdun" diye askerlerin silahına el kondu. Hangi ülkede yaşıyoruz?
Dünyanın hiç bir ülkesinde terör örgütüne bu kadar teslim olan bir Hükümet daha yoktur."

***********

MHP Milletvekilleri ile Ekmel'e imza vermeyen CHP Milletvekilleri, ihanet yasasına onay vermediler.

***********

Yılmaz Özdil, bugün Hürriyet'te  "Serhat" başlıklı yazısında şehit babası Mehmet Gencer'i anlattı:

Yıl 1999
Mehmet Gencer, İmralı'daki mahkemede:
“Oğlumu kaybettim, Serhat’ımı” dedi... Apo’nun suratına bakarak sordu: “Benim ağabeyimin eşi, yengem Kürt kökenli, kız alıp vermişiz, iç içe geçmişiz, ayrımız gayrımız olmamış, bu milletin Türk-Kürt ayrımı yoktur, bunu bize niye yaptınız?”

Yıl 2012...
PKK’yla masaya oturulduğu ayyuka çıkınca, Tayyip Erdoğan vatan-bayrak edebiyatına sarıldı, Meclis’teki AKP grup toplantısında, ağlamaklı ses tonuyla şehit astsubay Serhat’ın mektubunu okudu.

“Bakınız, size şu olayı aktarmak istiyorum, çok enteresan. Serhat Gencer, astsubay çavuş, Şırnak’ta görev yapıyor, bir akşam bir arkadaşına mektup uzatıyor, ben diyor, dedemi çok severdim, bugün rüyamda gördüm, beni yanına çağırıyor, eğer ben şehit olursam bu mektubu aileme gönderin diyor. Aynı gece bir askerine de şunu söylüyor, bugün Miraç Kandili, sen sivilken imamdın, hadi beraber namaz kılıp Yasin okuyalım diyor, Serhat o gece şehit düşüyor.”

Tam burada, kameralar milletvekillerine dönüyor, başta Bülent Arınç, AKP milletvekilleri hıçkıra hıçkıra ağlıyor, grup salonunun balkonunu dolduran kalabalık “Türkiye seninle gurur duyuyor” diye tezahürat yapıyor, Tayyip Erdoğan onlara el sallıyor, mektubu okumaya devam ediyor...

Gözler ağlamaktan şişmişti. Tayyip Erdoğan lafı evirdi çevirdi, CHP’ye MHP’ye getirdi, CHP’yle MHP yuhalandı. Ertesi gün, yandaş medyada komple manşetti, televizyonlarda defalarca, saatlerce gösterildi.

Yıl 2014...
Şehit Serhat’ın babası, Başbakan'a hakaret ettiği iddiasıyla mahkemeye verildi!
Evet... Apo’nun dışarı çıkarılması için pazarlıkların yapıldığı, Apo’ya özel kanunların çıkarıldığı şu günlerde, şehit Serhat’ın babasını içeri tıkmak istiyorlar.

“1994’te şehit düşen Serhat’ın babasıyım, 2008’de Bingöl’de şehit düşen Üsteğmen Serkan Gencer’in amcasıyım, hem oğlunu hem yeğenini şehit vermiş biri olarak, Şivan Perver’le kucaklaşan Başbakanı tenkit ettim. Hepsi buydu. Hakaret etmediğim halde, hakaret etti diye dava açan Başbakan, 77 milyonun Cumhurbaşkanı olacağım diyor, yaptıklarımız yapacaklarımızın teminatıdır diyor. Yaptıklarına bakıyoruz. Bunu bize niye yapıyorlar?”

Mehmet Gencer

8 Temmuz günlü 4:40 dakikalık video kaydı:

Yılmaz Özdil'in yazısının tamamı:


***********

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder