12 Nisan 2015 Pazar

VATAN'da gazinin rütbesi generalden büyük

Güneydoğu Gazisi Ertan Acır Vatan Partisi önseçiminde Ankara 2. Bölgeden 4. sıra Milletvekili adayı oldu.

Tümgeneral Naci Beştepe: "Senin rütben benden büyük" diyerek sırasını gaziye verdi. Gazi Ertan Acır 3. sıraya yükseldi

Tümg Beştepe (solda) ve Gazi Acır (sağda)


 Gazi Ertan Acır için her şey 29 Ekim 2012'de 1. Meclis önündeki mitingde başlıyor. Acır olayı şöyle anlatıyor:

"Polis birden saldırıya geçti. Kaçanlar tekerlekli sandalyede bizi görmediler ve gazi arkadaşlarımızla yere düştük. O sırada bir el uzandı. Türkiye Gençlik Birliği (TGB) üyesi genç bir kız, bir elinde bayrak var, diğer elini de bana uzatmıştı. İlk gönül bağım böyle oldu."

"Siayset aklımda yoktu. Bir hafta sonu Naci Paşam aradı beni. "Mesele vatan meselesi" dedi. Arka taraftan da Hasan Atilla Uğur'un sesi geliyordu, "Gel oğlum" diye. Doğu Perinçek de "Seni partiye çağırıyorum" deyince ben de geldim. Girdikten sonra tüm vatanseverlerin burada olduğunu gördüm. vatan hainleri bu partide yok."

Gazi Acır, Vatan Partisi'ne üye olunca partinin Şehit Aileleri ve Gaziler Büro Başkanı olmuştu.

15 Şubat 2015 günü yapılan Kurultay'da, Ertan Acır, Vatan Partisi Merkez Yürütme Kurulu'na seçilmişti.

Doğu Perinçek, Tuğamiral Türker Ertürk ve Gazi Ertan Acır Balyoz esirleri için Adalet Nöbeti'nde.


 "Merkez Karar Kurulu toplantısından 5 dakikalığına ayrılmıştım. Geldiğimde adaylık sırası değişimi yapılmış olduğunu gördüm. Belki de komutanım benim yanımda bunu konuşmak istemedi."

"Son 13-14 yıldır AKP tarafından çok horlandık, ötelendik, bizi kendi aramızda böldüler. Şehit aileleri ile aramızda küskünlük yarattılar. Bize "sektör" dediler, itibarımızla oynadılar. "Çözüm Süreci"nde bizi yok saydılar. Tayyip Erdoğan: "Gaziysen gaziliğini bil, otur oturduğun yerde" dedi."

"Bütün bunları bize yaşatırlarken Naci Paşamdan böyle bir inceliği görünce kaskatı kesildim. Duygularımı bile ifade edemedim. Komutanıma bir gün sonra teşekkür edebildim."

*********


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder