17 Eylül 2015 Perşembe

Rahmi Turan: Tanrım, sen CHP'ye akıl ver

Rahmi Turan'ın 10 Eylül ve 16 Eylül günlü köşe yazıları
(SÖZCÜ gazetesi):


Rahmi Turan, Sözcü, 16 Eylül 2015

1 Kasım seçimi 7 Haziran’ın tekrarı gibi olursa sonuç değişir mi?
Geçen seçimde siyasete küsüp oy kullanmayan 9 milyon 101 bin 350 seçmen, 1 Kasım’da nasıl sandığa götürülecek?
Küskün seçmenler yine oy kullanmazlarsa farklı bir sonuç çıkabilir mi?
CHP, umutsuz ve dargın kitleleri sandık başına çekmek için yüzünü değiştirmek zorunda!
Bir farklılık yaratmak, toplumda heyecan uyandırmak şart!
CHP’nin 7 Haziran’daki aday listelerinde bölücüler de vardı, Atatürk karşıtı yobazlar da… Böyle yanlış listelerin kamuoyunda tasvip görmesi mümkün değildi ve öyle oldu.1 Kasım seçimlerinde de seçmenin karşısına aynı tabloyla çıkılırsa sonucun değişmesi mümkün olmaz!

* * *
Bir süre önce, CHP’nin 1 Kasım seçimlerinde “Güç birliği” yapmasının şart olduğunu yazmıştım.
Bu yazım, hem yurtiçinde, hem yurtdışında büyük tasvip gördü.
Sevgili kardeşlerim Uğur Dündar ile Soner Yalçın başta olmak üzere birçok kişi ve kuruluştan (tabii değerli okurlarımdan da) yoğun destek geldi.
Sadece CHP’den hiçbir ses çıkmadı! Onlar her şeyi, çok iyi bildikleri için, bu tür önerilerle ilgilenme lüzumunu hissetmiyorlar!
* * *
Geçen gün Futbol Federasyonu’nun eski başkanlarından Kemal Ulusu ile sohbet ediyorduk. Dedi ki:
“Çok güzel bir öneride bulundun. Aklı başında olan herkes destekledi bunu.
Vatan Partisi lideri Doğu Perinçek’i, Yurt Partisi lideri Sadettin Tantan’ı, DSP lideri Masum Türker’i, ayrıca Hüsamettin Cindoruk’u, Abdüllatif Şener’i ve kamuoyunun güvendiği kişileri bünyesine alan bir CHP neler yapmazdı!
Ben de, sırf CHP’ye destek olmak amacıyla müracaatta bulundum, uzun bir mektup yazdım ama “Evet” ya da “Hayır” diye hiçbir cevap alamadım. Yanıtlamak nezaketini bile göstermediler!Anlıyorum ki bu CHP’nin, daha iyi sonuç almak, iktidar alternatifi olmak gibi hiçbir niyeti yok!”
Böyle diyor Kemal Ulusu…
* * *
Benim de görüşüm bu yönde sevgili okurlar.
CHP iktidar olmak istemiyor! Eğer isteseydi 7 Haziran’dan çok daha farklı şeyler yapmaya çalışırdı. Bunu yapmadı “Ben her zaman, ebediyete kadar muhalefette kalmak istiyorum” dedi.

SONUÇ:
Geçen seçimde ne olduysa 1 Kasım’da da o olur!
Yani, eski hamam eski tas! Tellaklar bile değişmez!

+++++++++++

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder