10 Mart 2016 Perşembe

Bahçeli Tayyip'e "Elimden tut" mesajı veriyor

Bahçeli, Bölücü Anayasa konusunda AKP'ye tam desteğini açıkladı:
"AKP'nin CHP'yi masaya davet etmesini diliyoruz.
MHP masadan kaçmaz.
AKP dahi masadan kalksa MHP'li üyeler masada kalacaktır.
3 arkadaşımız orada oturuyor. Masadan kalkmadan herkesi davet ederiz.
Gelen olursa masaya oturur.
Gelen olmazsa iktidar (AKP) B planını ortaya koymalıdır.
Referandum yoluyla bu mümkün olabilir."

Aydınlık, 6 Mart 2016


Bahçeli bu sözlerle AKP'ye şu aklı veriyor:
"CHP gelmezse Bölücü Anayasa'yı referanduma götür, biz de destekleyelim."

^^

"HDP ile aynı hükumette yer almam" diyerek CHP-MHP-HDP koalisyonuna karşı
çıkan, "HDP ile aynı adaya oy vermem" diyerek Meclis Başkanlığı'nı AKP'ye hediye
eden ve bunların sonucunda AKP'nin erken seçime gitmesini sağlayan Bahçeli
şimdi HDP ile birlikte Anayasa yapmak için masada oturmakta direniyor. Niçin?

^^

Aydınlık, 7 Mart 2016
  
Vatan Partisi Genel Başkan Yardımcısı Nusret Senem:
"Bu tavır, Bölücü Anayasa masasının MHP, HDP ve AKP ile devamı anlamına
geliyor. Yeni Anayasa dayatması PKK'yı hendekten kurtarma, üniter devlet
yapısının özerklik ile parçalanması, Türk Milleti'nin Anayasa'dan çıkartılması ve
bir mafya rejimi olacağı kesin olan Başkanlık sistemini öngörüyor."

^^

Aydınlık, 10 Mart 2016


 Bahçeli'nin Saray'la kongre pazarlığı

Bahçeli Bölünme Anayasası Masası'ndan niye kalkmadı?
Niçin "CHP gelmezse referanduma götür" diye AKP'ye destek çıktı?

1 Kasım seçimleri sonrası MHP içindeki muhalefet Olağanüstü Kurultay toplanması
için yeterli sayının üzerinde imza toplamasına rağmen Bahçeli'nin kurultayı topla-
mamakta direnmesi üzerine yargıya başvurmuştu.

Eğer yargıdan Kurultayın toplanması yönünde karar çıkarsa, Bahçeli'nin Genel
Başkanlıktan düşürülmesine kesin gözü ile bakılıyor.

Bahçeli'nin Tayyip'e "MHP Kurultayı'nı önlemek için yargıdan karar çıkart, Genel
Başkanlıktan düşürülmemi önle, ben de sana istediğin anayasayı çıkarman için
destek olayım" sinyali verdiği konuşuluyor.

Ben seni kurtardım sen de beni kurtar

"CHP-MHP-HDP Hükumeti kurulmasına karşı çıktım, HDP ile aynı adaya oy vermem
diyerek Meclis Başkanlığı'nı AKP'ye hediye ettim, böylece yeniden seçime gitmeni
sağlayarak seni kurtardım. Şimdi de sen yargıyı ayarlayıp beni kurtar, sonra da
ben Anayasa referandumu için sana destek çıkayım. Bir ben bir sen sıra ile birbiri-
mizi kurtaralım". İşte Bahçeli'nin masadan kalkmayarak Tayyip'e verdiği mesaj bu.

MHP'li Milletvekilleri Aydınlık'a konuştu

Aydınlık'a konuşan bir MHP Milletvekili şu yorumu yaptı:
"Biz sürekli 'HDP ile aynı masada oturmayız' diyorduk. Üstelik CHP çekilmişken biz
masada oturmakta ısrar ediyoruz. Genel Başkan, parti organlarına danışmadan
masada kalacağımızı açıkladı. Taban 'Bahçeli kendini kurtarmak için partiyi 
sattı' serzenişinde. 'Bahçeli Tayyip'e elimden tut mesajı veriyor' diyen il ve
ilçe yöneticilerimiz var."

Geçen dönem Milletvekili olan bir MHP'li de Aydınlık'a şunları söyledi:
"Bahçeli sıkıştı. Yargı muhaliflerin lehinde karar verirse ilk yenilgisini alacak. Arkası
peş peşe gelecek. En yakınındakiler bile kendisini terk edecek. Bu nedenle Ana-
yasa Masası'nda kalarak Tayyip'ten yardım istiyor. 'Beni kurtar' diyor. Duyduğumu-
za göre yargı konusunda yardım istemiş."

CHP yöneticileri de aynı yönde açıklamalar yaptılar.

Aydınlık, 10 Mart 2016




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder