21 Aralık 2017 Perşembe

Uğur Dündar'dan ULUSAL KANAL için imece çağrısı

Uğur Dündar, Halk TV'de sunduğu Halk Arenası programında ULUSAL
KANAL'ın biriken TÜRKSAT borcuna değindi, dayanışma çağrısı yaptı.
Ulusal Kanal Genel Yayın Yönetmeni Çağdaş Cengiz'in mesajını okuyan
Dündar daha sonra şunları söyledi:

"Gün dayanışma günüdür diyorum. Ulusal Kanal'ın da özgür yayıncılığını
devam ettirmesini sağlamak hepimizin görevidir. Ben buna yürekten
inanıyorum."

"Destek vermek isteyenler 0212 245 81 81 numaralı telefonu arayabilirler."


"Can dostlarımıza,

Kanalımız tarihi günlerde tarihi bir rol oynuyor.

Ancak Aralık ayı sonuna kadar kritik bir eşiği aşmak durumundayız.
TÜRKSAT kira borcumuz 470.000 liraya ulaşmış durumda.

Zaman dar, öteleme imkanımız yok. Kanalımıza karşı bahane arayanlara
fırsat vermemeliyiz. Bu zorluğu hep beraber imece ile aşabiliriz.

Kanalımızı var eden siz vefakar gönüllülerimize imece çağrısı yapıyoruz.
İçten saygılarımızla"

diyor Çağdaş Cengiz.

Ayrıca ben bir telefon numarası da vereceğim size. Destek vermek isteyenler,
imecede bulunmak isteyenler 0212 245 81 81 numaralı irtibat telefonunu
arayabilirler.

Tekrar ediyorum: 0212 245 81 81.

Gün dayanışma günüdür. Zaman zaman Halk TV ile Ulusal Kanal arasında
tartışmalar da olmuştur geçmişte. Ayrıca, benim böyle bir konuşmayı yapa-
cağımdan sevgili Şaban Sevinç'in de haberi yok, ama bir ağabey olarak
benim yanlış bir şey söylemeyeceğimden emindir, o da şu anda benim bu
sözlerime gönülden destek veriyordur.

Ulusal Kanal'ın da özgür yayıncılığını devam ettirmesini sağlamak hepimizin
görevidir. Ben buna yürekten inanıyorum.

(Dinleyici sıralarından alkışlar) 


++++

ULUSAL KANAL'ın konu ile ilgili 21 dakika süreli video kaydı:
https://www.ulusal.com.tr/ulusal-kanal-dan-imece-cagrisi-video,8835.html

++++



 
++++

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder